2022© כל הזכויות שמורות למרכז הל"ב לסימולציה בחינוך
הל"ב, המרכז לסימולציה בחינוך, פועל במסגרת בית הספר לחינוך באוניברסיטת בר-אילן. כמוסד אקדמי הוא מוביל גישת פדגוגיה מבוססת נתונים ומקיים מחקרי הערכה מתמשכים לבחינת תרומת דגמים שונים של ההתנסות הסימולטיבית לקהלי יעד מגוונים. קבוצת מחקר הכוללת חוקרים מומחים וסטודנטים לתארים מתקדמים מבססת את הידע האמפירי והתיאורטי על סימולציה בחינוך תוך שימוש בכלים כמותייים ואיכותניים מתקדמים.
הל"ב, המרכז לסימולציה בחינוך, פועל במסגרת בית הספר לחינוך באוניברסיטת בר-אילן. כמוסד אקדמי הוא מוביל גישת פדגוגיה מבוססת נתונים ומקיים מחקרי הערכה מתמשכים לבחינת תרומת דגמים שונים של ההתנסות הסימולטיבית לקהלי יעד מגוונים. קבוצת מחקר הכוללת חוקרים מומחים וסטודנטים לתארים מתקדמים מבססת את הידע האמפירי והתיאורטי על סימולציה בחינוך תוך שימוש בכלים כמותייים ואיכותניים מתקדמים.
יבלון, י"ב, אילוז, ש' ואיזנהמר, מ' (עורכים). (בדפוס). התנסות סימולטיבית בהוראה ולמידה: היבטים תיאורטיים ומחקריים. מכון מופ"ת.
אילוז, ש' ויבלון, י"ב. (בדפוס). התנסות סימולטיבית מבוססת טכנולוגיה בהכשרה אקדמית בתחומי החינוך. בתוך: ע' כהן, ג' רביד, ר' בלונדר, א' פורקוש ברוך, ח' מישר טל, מ' שיינפלד וא' שמואלי (עורכים), טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל. מיט"ל.
אילוז, ש' ויבלון י"ב. (בדפוס). התנסות סימולטיבית בלמידה מרחוק בהכשרה ופיתוח מקצועי של מורים. בתוך (ר' לידור, ל' קוזמינסקי, ח' שכטר, ט' מיכלסקי ול' רוסו, עורכים). הכשרת מורים בתקופת משבר הקורונה- אתגרים, הזדמנויות ושינוי. מכון מופ"ת.
בן עמרם, מ' (2018). סימולציות קבוצתיות ככלי לפיתוח קוד התנהגות אתי בקרב מדריכים ומעסיקים במסגרת תעסוקה נתמכת: הדרכה ממוקדת לומד. עבודת מחקר לשם קבלת תואר דוקטור לפילוסופיה. אוניברסיטת בר-אילן, בית-הספר לחינוך.
2022© כל הזכויות שמורות למרכז הל"ב לסימולציה בחינוך